Заробіток в інтернеті

Категорії розділу

Заробіток без сайту [19]
Заробіток на сайті [4]
Лохотрони [2]

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Заробіток в інтернеті

Головна » Заробіток в інтернеті » Заробіток без сайту

Які статті користуються попитом у покупців
Вітаю всіх читачів!

Про що має бути стаття, щоб її купили? Дуже актуальне питання для копірайтерів, особливо новачків. Адже кожен копірайтер хоче, щоб його текст, виставлений на продаж, якнайшвидше купили, і він не повис б на довгий час в каталозі продажів.

Єдиного правила немає, але певні тенденції можна відзначити. На ринку текстового контенту сьогодні у покупців користуються попитом статті, пов'язані з певними категоріям тем. Пишемо на ці теми і, найімовірніше, нас чекає успіх. Статті на які теми купують і чому?

Згідно зі списками запитів в пошукових системах, що стосується купівлі-продажу унікальних текстів, активним попитом користуються статті на будівельну тематику.

У мережі Інтернет інформація про будівельні роботи, будматеріалах представлена ​​дуже широко. Будь-якому грамотному фахівцеві під силу за наявними матеріалами зробити рерайтинг або навіть написати унікальний авторський текст.

Будівельна тематика буде благодатна як для початківця, так і для професійного копірайтера. Зараз на ринку величезна кількість фірм, що надають послуги будівництва та ремонту. У більшості з них є свій сайт, який потребує наповнення контентом.

Медична тематика, тематика краси та здоров'я - для написання унікальних текстів на цю тему необхідні професійні знання. Але більшості під силу виконувати рерайтинг знайдених текстів, можна переписувати медичні енциклопедії, публікувати рецепти гомеопатії, довідники лікувальних трав. Згідно запитах з пошукових систем, люди шукають інформацію про красу і здоров'я деколи в неймовірних комбінаціях - масажі, дієти, спортивні вправи, лікування та профілактика ведених і невідомих хвороб. А значить текст даної тематики буде в тренді завжди.

Тематика копірайтингу або копірайтинг про копірайтинг - це аж ніяк не тавтологія, а багатообіцяючий напрям для діяльності письменників. Кількість блогів в мережі, присвячених професії Копірайтер, збільшується регулярно і щодня. Автори таких блогів активно купують контент для своїх ресурсів. Все, що ви напишіите на цю тему - свій погляд на проблеми та перспективи професії, історію професійного успіху, секрети пошуку роботодавця, все це викличе неодмінний інтерес, а значить і попит.

До інших популярних тем у покупців контенту можна віднести - тексти про бізнес і роботу, сайтобудування та вакансії, психологію та діту. Загалом, при бажанні, завжди можна знайти саме ту, потрібну і улюблену, тематику, працювати над якою буде в задоволення, і тоді незабаром, замовники будуть прагнути купити саме ваш текст.

Звичайно, не варто забувати про сезонно з'являється попит на тексти відповідної святкової тематики.
У написаних статтях бажано вжити ключові фрази для пошукових систем. Як дізнатися ключову фразу? Для цього треба зайти в статистику ключових слів Яндекса, набрати в пошуковому рядку назву своєї статті і натиснути кнопку "Підібрати". Праворуч і ліворуч після цього ми побачимо потрібні нам формулювання запитів користувачів Яндекса на запитану тему, а також зазначення кількості таких запитів на місяць. Ось ми і отримали теми популярних статей і потрібні нам ключові фрази.
Категорія: Заробіток без сайту | Додав: Admin (02.06.2013)
Переглядів: 427 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Пошук

Запитання

Реєструйтеся і задавайте будь-які питання Admin'у